Min lilla Krutgumma

Sitter här i mormors kök och väntar på att brödet ska bli färdig gräddad. Håller nämligen på att baka bröd och nu sitter jag här och väntar. Jag har lyckats glömma överförningssladden hemma,så det blir inga bilder från dagen,sadface. Ni får nöja er med gamla Portugal bilder och massa egopix.

Satte mig på tåget klockan 10.40 i morse och sedan när jag kom fram gick jag upp till slotts-och-domkyrkomuseumet hrä i Linköping för att träffa mormor och hennes guidegrupp. Så fick jag följa med på den guideturen med kurrande mage. När vi åkt hem fick jag min efterlängtade och något försenade lunch vid kl 16.00. En upplevelserik dag och jag är så sjukt trött nu. Det här med tidbytet gör ju saken bara värre. Men imorron bitti ska mormor och jag släpa oss iväg till badhuset för att bada,tro det eller ej,men klockan 08.00 på morgonen. Ja,man får då ligga i om man har mormor. Hon är en riktig krutgumma hon^^



Happy Halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0