Omg,soo lonely-sadface:(

Längtar till alla kompisar så himla mycket nu. Alla har bara försvunnit ut i världen.Poff bara! Ute någonstans i vår stora värld.Jag ser världen i ett väldigt stort perspektiv känner jag. Lilla jag som en atom och allt annat bara gigantiskt. I vanliga fall brukar jag se världen i ett väldigt,väldigt litet perspektiv. "äh,det tar väl bara 3 timmar till USA" asså seriöst. Vakna. Brukar tänka att om vår värld är så himla liten så finns det ju något ännu större."Men va fan,ska vi dra till Jupiter ikväll? Såg en sjukt snygg topp där förra veckan." Kommer det verkligen vara så om 2000 år? Helt puckat enligt mig. Usch, måste sluta säga puckat. Låter ju...puckat?

Längtar ännu mer till vännerna. KOM HEM!! Vill ha sällskap och vill inte tvingas titta på High School Musical...
...måste ju underhålla mig med något under tiden jag väntar på att växterna ska växa färdigt,på FarmVille. Ni förstår ju hur mitt liv ser ut. Jag får tvångstankar om att jag bara inte kan låta de här rosorna vissna. Special Edition.Daahh...



Typisk Ego-humor.

Mohaha,see ya'll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0