Och kom ihåg barn,ät aldrig gul snö

Tja,tja!Jag gick till skolan imorse,men kände att det var för mycket,så jag gick hem. Gjorde NO-provet och var med på mattelektionen. Det blev inte mycket gjort,men nu känner jag mig ovanligt pigg faktiskt. Jag kunde inte riktigt sova när jag kom hem så jag satte mig framför TV:n och spånade igenom hela Håkan Bråkan julkalendern. Haha,kollade på några avsnitt igår kväll,så det gick hyffsat fort^^ Ska säga krya på dig till Lisa,stackare som var minst lika förkyld som jag:(

Jag funderar på att gå in till farmor,vi har inte umgåtts på jätte länge,det är alltid något som stoppar mig. Studier,resor,vill inte gå upp i vikt;) osv. Älskar dig farmor!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Aleksandertina

Keep safe. Look out for one another.

2011-01-31 @ 20:19:26
URL: http://aleksandertina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0