Mina tips till bättre hy


1.Clearasil:Superbra för att få bort finnar. Enligt deras reklamkampanj så ska de försvinna efter 3 dagar om man använder den 2 ggr per dag. Jag måste säga att det är faktiskt sant. Dock så har man inte alltid tid och ork till att använda den så ofta^^
2.Olivolja:Funkar nästan till allt.Jag tar ibland bort mitt smink med olivolja och det blir helt rent och det är jättebra för kroppen. Man kan även göra rent sina borstar med olivolja och diskmedel,borstarna blir mjuka,rena och förstörs inte av medlen.Har man torr hy är det jättebra att smörja in sig med. Det blir mjukt och lent och det torra försvinner helt! Olivolja är något jag tycker alla borde ha hemma:) Och satsa på att köpa lite dyrare olivolja,inte något skit för någon skitsumma,utan den dyraste på hyllan,vilket är typ ungefär 60 spänn.
3.Vatten:Otroligt viktigt för att kroppen ska vara återfuktad.Det dagliga behovet av vatten är 8 glas,men det är svårt att lyckas dricka så mycket.Men försök,vatten kan få dina finnar att försvinna och även alla torra partier.

Det är mina absolut bästa produkter som jag försöker att hinna med att använda så ofta som möjligt:)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0