Mamma,var är saxen?!



Herregud! Kan fortfarande inte fatta att jag faktiskt klippte det! Ser ut som ett jättefult troll.Haha,annars kan man ju se det som sött? Mamma fattade fel om hur hon skulle klippa,jag ville ha lite längre slingor på sidorna. Men då blev hon sur och bad mig argsint att du kan väl klippa själv och stack därifrån. Så det blev inte riktigt färdigt...

Det är ok att hon blir sur annars för minisaker. Men den här gången var det en ganska så hårfin gräns mellan ok och absolut inte ok. Fyndigt^^

Btw,är osminkad på bilderna. Men jag bjuder på det^^ Ska gå och lägga mig nu så att jag får min skönetsömn<3

XOXO

Kommentarer
Postat av: Saient7802

Cool site ... I like it :)

2011-06-13 @ 11:16:12
URL: http://saient7802.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0