Lågt

Tjaaa,tjaa!

Sorry för min låga uppdatering,men har inte riktigt haft tillgång till nät hela tiden under tiden hos mormor:(

Sitter och lyssnar på massa jason Derulo-låtar. Har ingen aning varför, men jag har mina perioder för olika sorters musik och artister.Kom hem vid sjutiden ikväll till Stockholm och efter en resa på 2 & ½ timme då jag pratat helt för mig själv rakt ut precis hela tiden(!). Jag menar liiksom 2½ timme? Är inte det lite skumt..? Jaja,jag saknar mina kompisar såå sjukt mycket nu. Saknar speciellt lilla Mickan som har varit och gottat sig utomlands i värmen i snart 2 veckor. Så det var länge sedan sist nu^^

Mormorsresan blev hyffsat lyckat och jag har njutit av tiden med henne,men det känns skönt att vara hemma igen. Och speciellt städningen har jag ju saknat mest av allt... 
Ska försöka tömma resten av rummet imorn så att jag kan börja måla om det! Behöver verkligen det,så jag har slängt massor nu ikväll(fyllt 2 stora sopsäckar). Måste nog dra nu,ska titta på film med brorsan min<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0