Intensiv snö"storm"


Min pumpa har blivit insnöad,jag har nog aldrig sett snön falla så tidigt. Det kom ju lite snö inann Halloween,men det var lååångt ifrån den här mängden! Hihi,har tillbringat eftermiddagen hos kompisen och gjort julkort som vi ska sälja sen och samla in pengar till klassresan. Haha,hoppas att vi kommer till något vettigt ställe i 9:an,inte typ tre steg utanför skolan^^

Familjen har ikväll samlats runt middagsbordet för att äta tillsammans(!)och dricka glögg för att fira snön.Jag tänkte fira med att titta på en svensk julfilm. Min favorit är Tomten Är Far Till Alla Barnen.Eller så  kanske jag skulle kunna kolla på en gammal julkalender...?

Haha,snart fyller jag år!:)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0