Happy Thanksgiving!

Igår så var det Thanksgiving i USA! För er som inte vet vad det är,googla.


När jag kom hem så hade min pappa fixat en ny laddare till mig,men det fanns en hake. OM jag städade mitt rum...vilket jag faktiskt väldigt raskt gjorde. Det har nog ALDRIG varit såhär rent här inne. Och ändå tog det inte särskilt lång tid? Konstigt.Var även "tvungen" att gå ned till farmor och trycka i mig en napoleon-bakelse. Stackars mig asså..

Iaf,imorgon så är det scouternas Julmarknad,vilket jag kommer medverka i. Så jag har typ meddelat alla kompisar att det sker imorn och på söndag.Pinsamt.Haha,ståendes i en för stor scoutskjorta och tomteluva.Pinsamt.Har iaf just ätit middag med min underbara och stöttande familj,så det är jag tacksam över att jag har.Happy thanksgiving evry1 i efterskott!;)

vet inte vad jag ska ta mig till.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0