Gratis Saker


Är det bara jag som finner det konstigt att gratissaker.com ligger etta på som sökord på bloggportalen. Har inte kollat vad det är,men antingen så har det ngt med sex att göra eller så gillar alla männsikor gratis saker. Spelar ingen roll hur billigt det är,vi gillar det^^

Har tillbringat kvällen med en hejdundrande middag med familjen och sedan varm choklad+film. Och imorgon ska pappsen och jag fixa tunnan så att den står rakt. Nu börjar ju liksom säsongen för varma utomhus bad. Ju jävligare vädret är,desto bättre och mysigare!

Ska gå och lägga mig tidigt ikväll tänkte jag. Är jättetrött efter en hel vecka av skolarbete så här efter lovet.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0