DownTown

Tjatja! Har tillbringat nästan hela dagen inne i stan åt förnstershopping. Mamma följde med mig och pappa,och helt ärligt så blev det en riktig toppendag. Har även hittat en asgrym butik med massa Ed Hardy och Hello Kitty grejjor! Älskar den. Resten av butiken består typ av en massa emo saker^^♥

Jag på cafét vi fikade på. Jag beställde en kopp varm choklad med en chokladruta och fick detta:

En skål med varm choklad,marsmellows,grädde,vaniljsås och en stor fet choklad ruta med grädde och marmellows+jordgubbar.Jag kan börja med att säga att jag inte ätit någon middag idag.

Vi besökte även Stortorgets Julmarknad och gick drottninggatan ned genom gamla stan och sedan till Slussen. Vi var även inne på NK. Sedan åkte vi hem och handlade lite mat och för en kvart sedan så stack tjejerna. Vi hade filmkväll med chips och julmust. Mums!
Btw,om jag hade varit från typ USA skulle jag lugnt vilja köpa den här som sovenir från Sverige;)

Haha,ska gå och lägga mig nu! Puss<3

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0