Smeknamn

Har ni också roliga smaknamn på alla era släktingar.Ni vet,de har gjort något som uppmärksammats och blir helt enkelt "döpt" till det.Som i vår släkt tex.Sven i Helvete eftersom att han svär så mycket.Lillen för att han är minst av typ 8 syskon.Skruttan för att hon är minst av 3 syskon.Något konstigt på skånska för att hon pratar skånska.Asså inte något konstigt på skånska,jag minns bara inte vad de säger,man kan ju knappt urskilja(stavning?)ett ända ord på grov skånska^^ Haha,finns massor av fler namn,men även uttryck också.Är vi den ända släkten?

Min familj.Bror högst upp till vänster,pappa i mitten,längst till höger jag och längst ned i vänstra hörnet mamma.Nu ska jag fika med dessa fina människor.Ses senare;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0