Santa


Min huvud är tomt.Vad ska jag skriva?Typ varit i skolan idag.Vi gjorde saffranskaka på hemkunskapen.Hade lektioner.Gick hem.Kom hem.Kollade på en liten bit av The Holiday.Satte mig framför datan.Väntat på sms.

Ja,men det låter ju intressant.

Vilken dag asså,mer har man ju gjort.Allt jag vet är att jag har haft roligt,skrattat liksom:)Insåg för en liten stund sedan att det är jul snart.Hur gick det här till?Swoooooosch och tiden är borta.Vart tar den vägen?är tid materia?Massa liksom.För i såna fall,var tar den vägen.The past is the past.Det är nog inte materia,men den kan ju fortfarande inte försvinna helt.Tid är ju bara ngt vi har hittat på.Eller?Men tid makes since.et är liksom logiskt.Oj,herregud vad djupt.Ni fattar ju hur trötta mina kompisar är över att få höra sånt här varje dag.Stackare^^

XOXO

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mm jag vet exakt hur det känns att bli

Överöst med djupa saker;D

2010-12-11 @ 14:53:54
Postat av: Grimsa

Haha,förlåt^^<3;)

2010-12-11 @ 15:57:16
URL: http://grimsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0