Problem

Nu har jag ätit middag och fäktats med familjen om vilken kanal vi ska kolla på.Vi har säkert 2 andra tv-apparater,men alla vill ju uppleva HD.Personligen har jag insett hur hemskt det är med HD.Jag menar,när fick Babben Larsson så mycket rynkor?och när fick Carolina Gynning fräknar? Och hujedamig vad mycket utslag alla människor fick i fejan.Nä,alldeles för detaljerat för mig.Detsutom förstör det filmerna också,den hinner med alla rörelser,så det ser bara ut som dåligt skådespel och fake.Haha,i-landsproblem med HD asså^^

Aja,förutom att jag har ätit middag och tittat på TV så har jag läst om Kissies hundproblem.Jag har även läst om Egoinas förfärliga förkylning och om att Foki nu mera är hemlös.Att blondinbella har fått inbjudan till Ellegalan och att jag själv har fina tänder.Eller snarare,jag har inte fula tänder.

Vi fortsätter på lussebulle-temat;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0