På topp

trodde aldrig att jag skulle kunna säga detta,men precis just nu,så har självförtroendet stigit högre än någonsin.Jag fick någon form av ett lyckorus alldeles nys.Omg,I don't care what people ever will tnink about me.I'm the best damn thing ever! Jag är så himla lycklig över alla vänner som jag har.De betyder mer än guld för mig och min familj minst lika mycket.Jag ska försöka att dela med mig av glädjen imorgon i skolan.För nu skiter jag i the past och hur konstig alla tror att jag är pga mitt "kramberoende".Jag ska sprida all den glädje jag har till min omgivning så att ingen ska behöva känna som jag gjorde förut.Fan jag älskar livet!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Cissi

samma här :D

2010-12-20 @ 21:33:22
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0