Nonono

Tja tja! Min mamma fyller år på måndag och det var tänkt att min mormor skulle komma hit idag.Men oturligt nog så har hon blivit sjjuk och måste käka penicilin:(Så ingen mormor idag.Men om vi har tur så kommer hon hit nästa helg,lite synd att hon inte kan komma till sin dotters födelsedag,men det är sånt som händer.Men vi tänkte fira hennes födelsedag ikväll iaf.Min familj har aldrig riktigt förstått mitt intresse för smink och skönhetsprodukter,men idag så frågade mamma mig om jag skulle vilja fixa hennes hår.Gud, vad glad jag blev!Så sagt och gjort har jag nu sett till så att ,hon med sitt tunna hår, har fått en svinrygg med volym:)

Remember her?Japp,that's me.För typ 1½ år sedan^^

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0