Matte+Franska= pain.

Tralllalala på er mina vackra!

Har precis ätit och jag måste börja med studierna igen.Buhuööäää:( Matte är ju bara så segt hela vägen.Franska är ju ändå helt ok,men det tar ju så lång tid att lära in alla fraser.Typ 15 min...hehe.Jag,erkänner,jag är världens lataste 13 åring. Ska egentligen inte sitta här och klaga,det tar ju bara mer av min "inövningstid" till att lära mig nya "spännande" och "intressanta" saker jag lär ha nytta av senare i livet.Det suger ju dock.Att man faktiskt lär sig för att man ska kunna använda det.Men ändå inte...? Har ingen aning,ett väldigt onödigt inlägg.Men nu har ni ju förstått den smärta som torterar mig varje dag.Plus,minus,diameter,radie,je ne peux pas,excuse moi,je suis un retard?! Haha,vilken sugande humor jag har.

Aja,ses efter min dagliga tortyr:)Eller inte..lär ju vara upptagen med att titta på Kaspar i Nudådalen.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0