Lurad

Hallå,hallå! Var det bara jag som såg på fångarna på fortet igår?Jag var jättetaggad eftersom att jag läst om att bloggorskorna Foki,Blondinbella,Petra och Paow skulle medverka.Men icke sa Nicke.Det var typ skidåkare och några andra kändisar.Jag blev faktiskt ganska pownad.Haha,men idag så ska jag snart ut på en promenad med Andrea,vi har så sjukt mycket att prata om.Så det blir väl bara det idag om jag inte åker in mitt i mellandagsrea-stressen för att byta en Lancome-borste som jag fick i julklapp till en annan borste.Vi får se,beror lite på hur vädret blir^^

Vi ses senare<3
XOXO

Kommentarer
Postat av: Eveloni - Hästblogg :)

Foki och CO skulle visas på TV, fångarna på fortet 1/1-2011 :D

2010-12-26 @ 23:31:20
URL: http://eveloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0