Kvällsfundering

Hittils så har jullovet varit riktigt dåligt.Jag har umgåtts med en ända kompis,en ända gång och jar i stort sätt inte gjort något annat än att sova,tittat på film och suttit vid datorn.Fast jag är ju rolig att vara med,det vet jag ju själv.Jag skrattar alltid åt mig själv då jag sitter och gör konstiga röster med mig själv.Jag är inte helt säker,men jag som person är väldigt sorglig innerst inne.Jag har inget emot att sitta och umgås med mig själv,men efter några veckor av ensamhet så blir man ganska desperat efter sina vänner.Jag är nog ganska nere ikväll,för jag har just insett att det inte är särskilt normalt att ha det så här för mig.Gosh,that's deep:( XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0