Gult.Bara så...gult.

Jag ska intervjua ngn i mitt familj som har fått uppleva ett brott till SO:n.Tänkte ta mormor,som nu mera sover med en kavel brevid sängen varje natt.Stackars lilla mormor:(Ska dra till scouterna snart och jag tänkte ta lite tid åt att informera er om ovanstående^^ Har lite att secret business att göra innan så,vi ses gottegrisar!;)

Aaaww,jag i februari förra året.Dagen då allt töade och sedan två dagar efter var allt som ett tyst vinterland igen.Vad kort mitt hår var förresten och jag minns att detta var den ända dagen då jag inte orkade sminka mig så mycket.Nu ser jag ju ut så här nästan varje dag^^

XOXO

Kommentarer
Postat av: Andrea <3

aww du e sååå söööt! <33333 PUSS

2010-12-10 @ 23:47:56
URL: http://breakaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0