Grannarna måste ju undra

Just nu mår jag bara piss.Brorsan och jag har tittat på 12 avsnitt av Kaspar i Nudådalen i väntan på mamma och pappa.Han sa att det skulle ta lååååång tid innan han kom hem och att mamma har tagit massa prover.


Som pricken över i:t så har jag blivit förkyld och kommer inte att vara i skolan imorn.Tror inte att jag skulle orka heller,det är inte särskilt roligt att vakna upp och veta att sina föräldrar fortfarande inte har kommit hem än.Men lite ironiskt är det ju ändå.Tänk att ryggskott kan ställa till med sånt här besvär.Ryggskott.Detsutom vet jag ju inte ens om det är ryggskott.Jag får vänta och se,orkar inte sitta uppe längre till och vänta på att de ska komma hem.Vi får se,vi får se.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0