Sjuk

Hello!

Gick hem ifrån skolan igåreftermiddag efter mycket övertalning från mina vänner. Hade haft ont i magen i några timmar då och var helt yr. När jag lyckats cykla hem gick jag och la mig och somnade på en gång. Somnade dock i första bästa säng vilket var min broders. Sen vaknade jag runt 5. Hade fortfarande ont i magen då, jag gick upp och drack vatten och cola. Efter ungefär 2 timmar tog jag en alvedon(brus) och råkade svälja lite för mycket på en gång, så det slutade med springandes till toaletten för at spy. Oturligt nog kom det precis när jag var vid toaletten och jag halkade på min egen spya och sedan var HELA badrummet fullt av dagens skollunch. Uew.Uew.Uew. UEW!

Hatar att vara sjuk. Blää.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0